Notícies
Foto: PIJ Altafulla
04 de juliol del 2017
Una dotzena de joves gaudeixen del Casal d’Estiu del PIJ d’Altafulla
L’activitat més destacada del programa serà la sortida al Tarraco Kàrting, on els participants seran ‘Pilots per un dia’
El Punt d’Informació Juvenil (PIJ) d’Altafulla ha posat en marxa les activitats del Casal Jove d’Estiu. Aquest dilluns s’han dut a terme les presentacions dels monitors i els voluntaris que hi prendran part, i aquest dimarts ja és el torn dels joves. La tècnica de Joventut, Sandra Ballester, ha avançat que la primera activitat programada és un taller de rap. Fins el 31 de juliol també hi ha previstos diferents tallers, dinàmiques de grup, i sortides. La més destacada, la del Tarraco Kàrting, on els participants seran ‘Pilots per un dia’. L’edició d’enguany s’ha ampliat a una dotzena de joves d’entre 12 i 17 anys, respecte la desena d’altres edicions.

El Casal d’Estiu es desenvolupa de dilluns a divendres, de dos quarts d’11 del matí a dos quarts de 2 del migdia. L’entitat ha reservat unes hores al dia –de dos quarts de 10 a dos quarts d’11, i de dos quarts de 2 a les 2- perquè els usuaris puguin fer les seves consultes, demanar informació, o inscriure’s en alguna de les activitats que es duen a terme.

Una de les sortides més demandades pels joves durant els mesos d’estiu és la del parc aquàtic Aquopolis, prevista pel proper 20 de juliol. Les inscripcions per participar-hi ja són obertes.
Sandra Ballester, tècnica del PIJ d'Altafulla
Sandra Ballester, tècnica del PIJ d'Altafulla
Social
Et recomanem
Carnaval d'Altafulla
Del dijous 12 al dimecres 18 de febrer
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Projecció de la pel·lícula 'La furgo'
20 de febrer a les 20h a La Violeta
Organitza: Cineclub Altafulla Link
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla