Notícies
26 d'agost del 2016
Un incendi crema l’edifici de les antigues Ceràmiques Coll d’Altafulla
El foc s’ha produït a les 4h de la matinada i no ha causat cap ferit. Hi han treballat sis dotacions dels Bombers
Sis dotacions dels Bombers de la Generalitat han treballat aquesta matinada en l’extinció d’un incendi al número 13 del carrer Cantó de la Vila d’Altafulla, a l’edifici de les antigues Ceràmiques Coll. El cos ha rebut l’avís a les 4 de la matinada.

El foc ha cremat una caravana que es trobava estacionada a l’aparcament de la finca, i un vehicle Volkswagen golf, situat a la planta baixa, a l’exterior de la pizzeria. També ha quedat afectada la façana, una part de la teulada, l’altell del taller ubicat a la primera planta –a causa del fum i l’elevada temperatura-, el material del basar xinès que actualment s’ubica a la finca i dos aparells d’aire condicionat.

Dues dotacions dels Mossos d’Esquadra i una de la Policia Local s’han desplaçat al local, i han desallotjat els veïns per precaució. Els Bombers ja han donat el vist-i-plau per a què puguin tornar a entrar a la vivenda, i l’arquitecte municipal ha confirmat que l’estructura de l’edifici no ha quedat afectada en profunditat, i per tant no perilla.

Els Bombers han donat per extingit l’incendi a dos quarts de 6 de la matinada. No s’ha hagut de lamentar cap ferit. A hores d’ara, es desconeixen les causes del foc, i els Mossos d’Esquadra ja han iniciat la investigació.
Social
Et recomanem
Visita guiada a la desembocadura del riu Gaià
31 de maig d'11h a 13h amb sortida al Club Marítim Altafulla
Informació i inscripcions: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
Jornades de tapes ‘La Xoixeta’
Fins el 7 de juny a 13 establiments d’Altafulla
Més informació i llibret de la ruta a: www.altafulla.cat
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla