Notícies
Foto: Altafulla Ràdio
21 de juny del 2017
Les obres de l’avinguda Marquès de Tamarit d’Altafulla estaran enllestides aquest divendres
Els treballs que hi ha realitzat Fecsa Endesa al llarg d’aquest mes de juny permetran millora la xarxa d’enllumenat públic
El trànsit de vehicles a l’avinguda Marquès de Tamarit d’Altafulla tornarà a la normalitat aquest divendres. Així ho ha comunicat als micròfons d’Altafulla Ràdio la regidora d’Urbanisme, Marisa Méndez-Vigo, després que li ho hagi confirmat la companyia Fecsa Endesa. La previsió és que els treballs estiguin enllestits per la Nit de Bruixes i la revetlla de Sant Joan. Segons l’edil, únicament restaran pendents algunes tasques residuals al camí del Prat.

Mentre han durat els treballs, la circulació s’ha reduït a un únic carril i el trànsit s’ha regulat amb semàfors. Una situació que ha suposat alguns problemes de mobilitat. Marisa Méndez-Vigo ha reconegut que “qualsevol obra ve acompanyada d’alguna incomoditat, però sempre és per millorar”. En aquest cas, ha titllat l’actuació de “molt important per acabar amb els problemes amb l’enllumenat públic que es donen molt sovint al municipi”.

Més enllà d’aquests problemes de mobilitat, les obres s’han desenvolupat amb normalitat i sense incidències. El fet més destacat ha estat la localització d’un antic pou.
Marisa Méndez, regidoira d'Urbanisme i Vía Publica
Marisa Méndez, regidoira d'Urbanisme i Vía Publica
Social
Et recomanem
Projecció de la pel·lícula 'Simone, la mujer del siglo'
28 de març a les 20h a La Violeta
Organitza: Cineclub Altafulla Link
16a Cursa 1r de Maig dels Atletes d'Altafulla
1 de maig a partir de les 9:45h des de la Via Augusta
Informació i inscripcions a: www.athleticevents.net
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla