Notícies
Foto: Facebook Grup d'havaneres Serra de Marina
04 d'agost del 2017
La Cantada d’Havaneres d’Altafulla arriba diumenge a la 16a edició
Enguany comptarà amb l’actuació de Serra de Marina, Cabotatge i Vent Fort. Hi haurà rom cremat per a tothom i servei de transport per a la gent gran
La música de taberna tornarà a emplaçar-se al Racó del Fortí d’Altafulla aquest diumenge a les 10 del vespre. Serà en el marc de la ja més que tradicional i esperada Cantada d’Havaneres, que arribarà enguany a la seva setzena edició.

Es tracta d’un dels actes més esperats de l’agenda estival, i si fa bon temps les previsions apunten a un mínim de 500 persones, xifra habitual en anteriors edicions. La regidora de Cultura d’Altafulla, Montse Castellarnau, ha explicat que “molta gent ja ve de casa amb la cadira preparada perquè saben que les que instal•la l’ajuntament s’acaben omplint”. Des de l’organització, Castellarnau ha assegurat que “gairebé tot és a punt per a una gran nit de música marinera”.

La 16a edició de la Cantada d’Havaneres d’Altafulla comptarà, en aquesta ocasió, amb l’actuació de les formacions Serra de Marina, Cabotatge i Vent Fort. I també hi haurà rom cremat per a tots els assistents.

Cal destacar, a més, que la regidoria de Cultura d’Altafulla oferirà un servei de transport gratuït per a la gent gran del municipi fins al Parc de Voramar, per anar i tornar amb el trenet turístic.

Per fer ús d’aquest servei cal realitzar una reserva prèvia, que es pot formalitzar a l’Oficina de Turisme de la Plaça dels Vents de manera presencial o bé per telèfon, trucant al 977 65 07 52.

El trajecte d’anada serà a dos quarts de 9 del vespre des del carrer Traginers, davant la Trattoria en sentit de baixada, i la tornada està prevista a dos quarts de 12 de la mitjanit des de la plaça Consolat de Mar.
Montse Castellarnau, regidora de Cultura
Montse Castellarnau, regidora de Cultura
Social
Et recomanem
Copa Catalunya de BTT Infantil
15 de febrer a les 12h al Parc de Safranars
Més informació a: www.ciclisme.cat
Presentació de L’Oliverot 29
21 de febrer a les 19h a la sala Teresa Manero
Organitza: Centre d’Estudis d’Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 24 de gener al 22 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla