Notícies
29 de gener del 2015
Jornada de neteja popular a la finca del Canyadell d’Altafulla
A finals del 2013 l’Ajuntament d’Altafulla i GEPEC van signar un acord de custòdia per afavorir la conservació i millora de l’espai
El Grup d’Estudi i Protecció dels Ecosistemes Catalans-Ecologistes de Catalunya (GEPEC-EdC) ha proposat dins del seu calendari per aquest cap de setmana una activitat a la finca del Canyadell d’Altafulla. Es tracta d’una jornada de neteja popular dirigida principalment a infants d’entre 6 i 12 anys que pretén donar a conèixer l’espai i tenir-ne cura. Tindrà lloc d’11 del matí a 1 del migdia, i està previst que hi participin també el grup GATA i l'agrupament escolta Els Salats de Torredembarra. Des de l’organització aconsellen als participants dur guants de jardineria.
La iniciativa compta amb el suport de l’àrea de Medi Ambient de l’Ajuntament d’Altafulla. La seva responsable, Montse Castellarnau, ha explicat que es desenvoluparà a mode de joc.

La finca Canyadell, de titularitat municipal, és l’entorn natural on s’ubicava antigament el càmping dels Alemanys, que desemboca a la platja del Canyadell. Es tracta d’una zona boscosa amb un elevat interès natural i vegetatiu. La seva platja gaudeix d’una gran qualitat i tranquil·litat. És una petita cala al redós del Roquer de Torredembarra, amb una longitud de 60 metres i una amplada de 35. En aquest cas, la platja és compartida entre ambdós municipis.

A finals del 2013 l’Ajuntament d’Altafulla i GEPEC van signar un acord de custòdia de la finca amb la voluntat de potenciar aquells aspectes d’aquest espai que permeti augmentar-ne la biodiversitat i fer una pràctica de conservació i millora.
Montse Castellarnau, regidora de Medi Ambient
Social
Et recomanem
Projecció de la pel·lícula 'Salve Maria'
23 de maig a les 20h a La Violeta
Organitza: Cineclub Altafulla Link
Visita guiada a la desembocadura del riu Gaià
25 de maig a les 11h des de davant del Club Marítim
Reserves: 655 486 115 i joan@hortdelasinia.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla