Notícies
Foto: Fem Turisme
07 de novembre del 2019
L’Ajuntament de Roda de Berà posa en marxa l’Oficina d’Atenció al Consumidor
L’OMIC oferirà assessorament el primer dijous de cada mes de 10 h a 14 h
Roda de Berà comptarà a partir d’avui amb un nou servei municipal. L’Oficina d’Atenció al Consumidor atendrà el primer dijous de cada mes de 10 h a 14 h totes les consultes que tinguin els rodencs i rodenques com a consumidors. L’OMIC ha estat impulsada per la regidoria de Comerç de l’Ajuntament de Roda de Berà, encapçalada per Rosana Dorantes.

L’OMIC és un servei municipal d’atenció directa i gratuïta que té l’objectiu d’informar i assessorar els vilatans de Roda de Berà sobre qualsevol problemàtica que els afecti com a consumidors. Aquestes problemàtiques poden anar des d’haver-se donat de baixa d’un servei telefònic i continuar rebent factures fins a consultar quines són les normes sanitàries que els establiments han de complir.

A més d’informar i assessorar, l’OMIC també es tracta d’un servei on els vilatans i vilatanes podran tramitar denúncies o sol·licitar mediació per a la resolució de les reclamacions.

Per realitzar qualsevol consulta cal concertar cita prèvia al telèfon 977251736. L’oficina romandrà oberta el primer dijous de cada mes de 10 h a 14 h al carrer Mossèn David Pujol, 2, a l’Hotel d’Entitats de Roda de Berà.
Social
Et recomanem
Per a informacions oficials sobre el coronavirus:
Web: www.canalsalut.gencat.cat/coronavirus
Per a consells i última hora actualitzada sobre el coronavirus:
Facebook, Twitter i Telegram: @salutcat / Instagram: @salut_cat
Ajuda a majors de 60 anys i col·lectiu de risc a Altafulla:
Telèfon: 977 650 008
Per a consells i última hora actualitzada a Altafulla:
Facebook: @ajuntament.altafulla / Twitter: @ajAltafulla