Notícies
Foto: Govern
05 de desembre del 2023
El Govern català reitera l’estratègia de portar aigua amb vaixells a Barcelona, si és necessari, des de Tarragona
Sobre les crítiques rebudes, el conseller David Mascort diu que es tracta de donar suport a les zones que ho necessiten i de manera puntual
El conseller d'Acció Climàtica, David Mascort, ha tornat a defensar l'estratègia de portar aigua amb vaixells a Barcelona en cas que sigui necessari i fer-ho des d'on calgui, fins i tot Tarragona.

Mascort s’hi ha referit en una entrevista a Catalunya Ràdio. El conseller ha explicat que qualsevol mesura que el Govern apliqui per fer arribar aigua de boca a les llars “serà bona”.
Sobre les crítiques que la proposta ha suscitat a Tarragona, ha defensat que no es tracta d’una reforma estructural de les conques, sinó de donar suport a zones que ho necessiten. També ha deixat clar, que es tractaria d’una ajuda puntual i no d’una interconnexió de conques.

El conseller ha detallat que els embassaments es mantenen en el 16% i que no està clar quan s’entrarà en fase d’emergència. Sobre aquest tema ha dit que, arribat el pitjor dels casos, s’haurà de reduir el consum d’aigua per persona i dia.

Mascort també ha criticat les pistes de patinatge sobre gel d'alguns municipis. A Tarragona n’hi haurà una a les Gavarres.
David Mascort, conseller d’Acció Climàtica
David Mascort, conseller d’Acció Climàtica
Social
Et recomanem
13a Marxa Castells del Baix Gaià
2 de febrer a les 9h des del Parc del Comunidor
Més informació a: www.marxacastells.com
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
9 de febrer de 10h a 14h a l'Era del Senyor
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 24 de gener al 22 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla