Notícies
Foto: Diputació de Tarragona
22 de juny del 2016
El Castell de Tamarit, un dels protagonistes de la campanya de promoció de la Costa Daurada
Sota l'eslògan ‘Som el que som’, la nova campanya del Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona s'adreça al públic familiar
La Costa Daurada ha estrenat campanya de televisió sota l'eslògan ‘Som el que som’. El Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona ha planificat una campanya publicitària de televisió a Catalunya i al País Basc, que ha donat el tret de sortida aquest dilluns i que s'allargarà fins a principis de juliol.

En concret, la planificació inclou cadenes de televisió autonòmiques del mercats català i basc, mercats de proximitat i d'especial interès per a la destinació. La peça principal de la campanya és l'espot de 20 segons, que combina imatges de platja, entre elles la de Tamarit, amb el públic familiar com a protagonista, amb d'altres elements de la destinació Costa Daurada, com ara el patrimoni romà, PortAventura World i el paisatge d'interior del Priorat.

El muntatge ha estat realitzat amb les imatges que formen part del vídeo promocional de la Costa Daurada, estrenat el mes de febrer de l'any passat. Aquestes imatges també van acompanyades de l'adaptació de la cançó Green Grass de Joana Serrat, utilitzada ja en el vídeo original.

L’espot promocional es pot veure en el següent enllaç: https://youtu.be/GirAYja-vnk.
Social
Et recomanem
Concert del cicle Altafujazz amb Projecte Pixinguinha
4 de maig a les 20h a la pallissa de l'Era del Senyor
Organitza: OilJazz
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
5 de maig a les 10h a l'Era del Senyor
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
Pleamar Vintage Market
18 i 19 de maig al parc de Voramar
Programa complet a: www.pleamarmarket.com
Agenda Cultural d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla