Notícies
21 d'octubre del 2015
Condemnen a 200 anys de presó l'acusat d'agredir sexualment parelles a la Pobla i Torredembarra
L'acusat solia actuar de nit en camins i zones deshabitades, abordava les parelles amb un ganivet, i es cobria la cara
El Tribunal Suprem ha condemnat a prop de 200 anys de presó un home que està acusat de robatoris amb violència i agressions sexuals a diverses parelles que estaven a l'interior de vehicles en descampats de la comarca del Tarragonès.

El Suprem manté les condemnes dictades per l'Audiència de Tarragona en set dels vuit assalts en què l’acusat estava implicat, produïts entre els mesos de febrer del 2012 i el setembre del 2013.
Per contra, l'absol d'un dels casos pels quals va ser condemnat a 10 anys, per manca de proves.
L'acusat solia actuar de nit en camins i zones deshabitades dels municipis de la Pobla de Montornès i de Torredembarra.
L'home abordava les parelles amb un ganivet de grans dimensions i es cobria la cara amb un passamuntanyes.

Segons el tribunal, l'individu complirà un màxim de 20 anys de presó, haurà d'indemnitzar econòmicament les víctimes i no s'hi podrà apropar en un període màxim de 21 anys.
Social
Et recomanem
Cinema: 'Cómo hacerse millonario antes de que muera la abuela'
23 de gener a les 20h al Casal Cultural la Violeta
Organitza: Cineclub Link. Aportació 5€ Socis 3€ Reduïda 2€
Visita guiada a la desembocadura del Gaià i Hort de la Sínia
25 de gener d'11h a 13. Sortida des del Club Marítim
Reserves: 655 486 115 joan@hortdelasinia.com Aportació 3€
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla