Notícies
Foto: Ajuntament de Torredembarra
27 de gener del 2023
Comencen les obres de sanejament i consolidació dels revestiments de la Capella del Castell dels Icart de Torredembarra
És una acció temporal fins que es decideixi la restauració i reintegració dels elements originals
Les obres de sanejament i consolidació dels revestiments de la Capella del Castell dels Icart de Torredembarra ja han començat. Es tracta d’una intervenció per a la conservació dels elements recuperables, per tal d’evitar que es malmetin els que es conserven originalment i que la degradació no avanci. És una acció temporal fins que es decideixi fer la restauració i reintegració integral.

La intervenció es desenvolupa en dues parts diferenciades. En primer lloc, es buida el reompliment de terres a la sala annexa a la Capella. I en segon lloc, es fan Diferents intervencions en el recinte de la Capella per al sanejat, eliminació i consolidació dels morters i revestiments, i ventilació creuada de la sala.

L’empresa adjudicatària dels treballs és CATARQUEÒLEGS SL per un import total de 48.400 euros. Per al finançament, l’Ajuntament de Torredembarra compta amb una subvenció per a les obres de restauració i conservació d’immobles de notable valor cultural del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya per un import de 20.000 euros.
Social
Et recomanem
Concert del cicle Altafujazz amb Xavi Díaz Grup
1 d'abril a les 20:00h. a la pallissa de l'Era del Senyor
Organitza: OilJazz
Art al carrer: mercat d'art d'Altafulla
2 d'abril a partir de les 10:00h. a l'Era del Senyor
Organitza: Cercle Artístic d'Altafulla
VI Pleamar Vintage Market
8 i 9 d'abril al parc de Voramar i entorns
Organitza: Associació Cultural Pleamar
Agenda Cultural i Programació a la sala La Violeta
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Entrades disponibles a: lavioleta.sacatuentrada.es