Notícies
08 de juny del 2016
22 nens ingressats amb afectacions neurològiques per enterovirus, 7 d'ells a la Unitat de Cures Intensives (UCI)
S'eleven a 87 el total de casos afectats des de l'inici del brot
El conseller de Salut, Antoni Comín, ha explicat aquest dimarts que en aquests moments hi ha 22 nens ingressats a hospitals catalans amb afectacions neurològiques per enterovirus, 7 dels quals estan a l'UCI.

Des de divendres passat, han ingressat 3 nens en centres i un d'ells a cures intensives. En total, ja són 87 els infants afectats per l'enterovirus des que va començar el brot, fa tres mesos.

El conseller ha dit que, segons els especialistes, durant l'estiu es mantindran els casos i, en conseqüència, encara no es pot predir quan s'acabarà el brot.

Comín ho ha dit al Palau de la Generalitat, juntament amb la portaveu del Govern, Neus Munté, en la compareixença posterior al Consell Executiu.
Social
Et recomanem
Xerrada "Factura de la llum: Com reduir-la?"
21 de gener, a les 18h, a l'Esplai de la Gent Gran
Organitza: Acció Social i Gent Gran de l'Ajuntament d'Altafulla
Visites guiades 2025: Descobreix l'entorn natural del riu Gaià
Cada darrer diumenge de mes, d'11 a 13h
Organitza: www.hortdelasinia.com
Casal Cultural la Violeta
Programació d'hivern: del 24 de gener al 22 de març
Programa i tickets a: www.casalvioleta.cat
Agenda Cultural d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla