Esports
30 d'octubre del 2014
Tarragona acull la Primera Jornada de Salut Pública als ens locals
El director de Tarragona 2017, Ramon Cuadrat, presentarà el projecte “Jocs del Mediterrani Tarragona 2017, una oportunitat per la ciutat saludable”
L’Antiga Audiència acull aquest dijous la primera jornada al Camp de Tarragona del Pla Interdepartamental de salut pública de Catalunya (PINSAP). Es tracta d’una trobada on s’exposaran diferents projectes del territori que treballen aspectes de promoció de la salut i, entre d’altres, el director de Tarragona 2017, Ramon Cuadrat, presentarà el projecte “Jocs del Mediterrani Tarragona 2017, una oportunitat per la ciutat saludable”. El PINSAP s’emmarca en els objectius del Pla de Salut 2011-2015 en l’Estratègia de Salut 2020 a Catalunya. Una iniciativa pionera a Europa per aconseguir l’abordatge conjunt de les intervencions sobre la salut des de totes les administracions, especialment, els ens locals.

El PINSAP parteix del fet que un bon estat de salut depèn de la combinació de determinants socials de la salut que són l’entorn físic, els factors socioeconòmics, els patrons de conducta, els estils de vida i el sistema sanitari. Per aquesta raó, s’impulsen línies de treball conjuntes entre els ens públics per promoure hàbits de vida saludable.

Aquest dimecres a la tarda també s’ha celebrat el col·loqui ‘Beneficis Fiscals dels Jocs Mediterranis’. L’acte ha tingut lloc a la Cambra de Comerç i ha comptat amb el suport del Col·legi d’Economistes de Catalunya.
Social
Et recomanem
Festival Altacústic
Del 18 al 20 de juliol
Programació i entrades a: www.altacustic.cat
Diada Castellera d'Estiu
26 de juliol a les 19h a la plaça dels Vents
Amb: Nois de la Torre, Salats de Súria i Castellers d'Altafulla
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla