Esports
02 de gener del 2015
La gimnasta internacional Natalia García Timofeeva imparteix una classe magistral a Torredembarra
Es tracta d’una sessió dirigida a les gimnastes del Club Esportiu Rítmica de la vila que tindrà lloc dilluns al pavelló Sant Jordi
La gimnasta Natalia García Timofeeva, membre de la Selecció Espanyola de Gimnàstica Rítmica des de l’any 2008, oferirà una classe magistral el proper dia 5 de gener al pavelló Sant Jordi de Torredembarra. Es tracta d’una sessió dirigida a les gimnastes del Club Esportiu Rítmica Torredembarra. Aquesta classe magistral s’iniciarà a les 10.00h. i a les 12.30h. està previst que la mateixa Natalia García Timofeeva dugui a terme una exhibició.

Natalia García Timofeeva (Barcelona, 5 d’agost de 1994) entrena al CAR de Sant Cugat. Ha estat cinc vegades campiona d’Espanya individual. També ha estat quatre vegades subcampiona d’Espanya en la categoria Sènior Honor. A més, compta amb diferents trofeus individuals, per aparells i en la modalitat de conjunts.
Social
Et recomanem
Carnaval d'Altafulla
Del dijous 12 al dimecres 18 de febrer
Programació sencera a: www.altafulla.cat
Projecció de la pel·lícula 'La furgo'
20 de febrer a les 20h a La Violeta
Organitza: Cineclub Altafulla Link
Casal Cultural La Violeta
Temporada d'hivern: del 23 de gener al 21 de març
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat.
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla