Esports
09 de gener del 2015
El partit d’aquest diumenge contra el Sant Andreu, un nou repte per al Nàstic
Els del Narcís Sala és un dels quatre equips que han guanyat els tarragonins aquesta temporada
La primera oportunitat de mantenir el liderat pel Nàstic representa un doble repte perquè el Sant Andreu és un dels quatre equips que l’han guanyat aquesta lliga. Va ser en el debut al Nou Estadi per 0-1 amb gol de Puerto; i perquè la sortida al Narcís Sala tradicionalment no se li dóna bé.

L’última vegada que hi va guanyar va ser la temporada 96-97, tot i que aquesta dada té trampa perquè des d’aleshores només han jugat dos partits més. Històricament, en 40 enfrontaments a terreny de joc barceloní, el Sant Andreu ha guanyat 25 vegades i el Nàstic només 9.

A més, l’última vegada que el conjunt tarragoní va jugar sobre gespa artificial va fer el pitjor partit de la temporada. Va ser al camp del l’Huracán i la lliçó està apresa.

L’equip no estarà sol perquè s’espera un grup d’aficionats del Nàstic desplaçats des de Tarragona amb el viatge que organitza la Federació de Penyes, i també seguidors que viatjaran a títol particular.
Social
Et recomanem
Xerrada "Factura de la llum: Com reduir-la?"
21 de gener, a les 18h, a l'Esplai de la Gent Gran
Organitza: Acció Social i Gent Gran de l'Ajuntament d'Altafulla
Visites guiades 2025: Descobreix l'entorn natural del riu Gaià
Cada darrer diumenge de mes, d'11 a 13h
Organitza: www.hortdelasinia.com
Casal Cultural la Violeta
Programació d'hivern: del 24 de gener al 22 de març
Programa i tickets a: www.casalvioleta.cat
Agenda Cultural d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla