Esports
Foto: CF Reus Deportiu
11 de maig del 2016
El CF Reus Deportiu ja és equip de play-off d’ascens a la Segona Divisió A
Els roig-i-negres, amb l’altafullenc Alberto Benito al capdavant, van vèncer a l'Olímpic per 1 a 0 i es consoliden en el segon lloc
El CF Reus ja és equip de play-off. Els roig-i-negres van vèncer dissabte a l'Olímpic per 1 a 0 i es consoliden en la segona posició, amb opcions encara d’acabar campions de grup en la darrera jornada de competició.

Aquest cap de setmana van haver de patir per aconseguir el triomf, amb un gol que va arribar al minut 84. El tècnic, Natxo González, es mostrava molt content per la fita aconseguida.

El CF Reus va sortir endollat des del principi. Els reusencs van disposar de bones oportunitats per encetar el marcador, i el col·legiat va anul·lar un gol legal a David Haro. En la represa, la dinàmica va ser la mateixa, davant un Olímpic que es limitava a defensar els atacs roig-i-negres. Al minut 84 va arribar el premi, amb un gol d'Edgar Hernández que certificava la classificació.

Ara, ha de guanyar a Cornellà i esperar un empat o una derrota del Vila-real B contra l'Espanyol B per ser campió del grup 3 de la Segona B.
Social
Et recomanem
10è Pleamar Vintage Market
7 i 8 de juny durant tot el dia al parc de Voramar
Organitza: Associació Cultural Pleamar
23è Aplec de Sardanes 'Vila d'Altafulla'
8 de juny a partir de les 12h al parc del Comunidor
Organitza: Associació Altafulla Sardanista
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 13 d'abril al 27 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla