Esports
Foto: Atlètic Roda de Barà
27 de febrer del 2026
Atlètic Roda de Berà – CDC Torreforta: novament obligats a guanyar a casa
Els d’Albert Sentís reben a un rival directe per la permanència amb la idea d’adjudicar-se també el golaverage
L’Atlètic Roda de Berà afronta aquest dissabte, a partir de les 17h, un nou sixpointer match per mantenir la seva plaça al Grup 6 de Segona Catalana. En el marc de la vintena jornada de lliga, els del Baix Gaià reben a un rival directe, la CDC Torreforta, contra el qual van perdre en la primera volta. Ho recordem perquè tal com estan d’igualades les coses, el golaverage és un assumpte a tenir en compte.

Els rodencs venen d’una dura derrota al camp d’un altre rival implicat en la zona baixa, la UE Remolins Bítem (3-2), on també va perdre al seu golejador, Gabriel Casas, per als següents tres compromisos a causa de la seva expulsió en l’inici de la segona part. També causa baixa per sanció, tot i que només per un partit, Edgar Lozano, en veure la cinquena groga.

L’ensopegada anterior fa que el Roda sigui dotzè classificat amb 21 punts, amb només un de marge respecte al descens. Per davant té tot just al Torreforta amb 22 unitats després de la victòria davant el CF Pobla de Mafumet ‘B’ (3-1). Els del barri de Ponent de Tarragona venien de guanyar al Jesús Catalonia (3-0) i de perdre davant el CF La Sénia (4-0). Una dada per ser optimistes és que encara no coneixen el triomf a domicili.
Social
Et recomanem
12è Memorial Manel Chiva Royo
16 de maig a les 18:30h al Casal Cultural La Violeta
Organitza: Centre d'Estudis d'Altafulla
Festival Tarraco Viva
17 de maig a les 11:30 al Parc de Voramar
Més informació a: www.tarracoviva.com
Casal Cultural La Violeta
Temporada de primavera: del 12 d'abril al 19 de juny
Programació i entrades a: www.casalvioleta.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla