Notícies
03 de març del 2016
Els alumnes de 4t de Primària de l’escola La Portalada d’Altafulla participen en el projecte ‘kids Lab’ de BASF
Es tracta d’una iniciativa educativa que pretén apropar el món de la química als més petits en la seva vida quotidiana
Una quarantena d’alumnes de 4t de Primària de l’escola La Portalada d’Altafulla han participat aquest dimecres en l’activitat ‘Kids Lab’, que ofereix la companyia BASF. Es tracta d’una iniciativa educativa que pretén apropar el món de la química als més petits en la seva vida quotidiana.

L’activitat va dirigida a infants d’entre 6 i 12 anys i consisteix en realitzar tres experiments pràctics dins del programa ‘Water Loves Chemistry’. Tres exemples pràctics centrats en la purificació, l’emmagatzematge, i la investigació de l’aigua. La tutora dels alumnes altafullencs, Maria Jesús Garcia, qui ha destacat la bona resposta dels nens i nenes davant d’aquesta experiència “molt interessant i innovadora”, ha explicat en què van consistir aquests tallers.

La sortida també ha inclòs una visita per les instal·lacions, i un contacte directe amb els Bombers, que han donat a conèixer als alumnes el seu dia a dia i els seus mètodes de treball.

Segons ha explicat la tutora, la intenció ara és reflexionar ara sobre els coneixements que els han transmès, i aprofundir-los amb el treball complementari a l’aula.
Maria Jesús Garcia, tutora dels alumnes de 4t
Maria Jesús Garcia, tutora dels alumnes de 4t
Social
Et recomanem
Diada Castellera d'Estiu
26 de juliol a les 19h a la plaça dels Vents
Amb: Nois de la Torre, Salats de Súria i Castellers d'Altafulla
Festival Jardí Sonor: Vera Fauna + Adrià Salvador
26 de juliol a les 20:30h a la plaça de l'Església
Venda d'entrades a: www.entradium.com/events
38è Festival Internacional de Música d'Altafulla
Del 5 al 29 d'agost
Programació i entrades a: www.altafulla.cat
Agenda d'activitats d'Altafulla
Consulta-la sencera a: www.altafulla.cat/agenda-altafulla
Edita: Ajuntament d'Altafulla